Wężę do oleju napędowego

Wężę do oleju napędowego

Wężę do oleju napędowego

Dodaj swój komentarz »


Spis katalogów,Lista katalogów,Baza katalogów,Multikod katalog
promocja strony
Najistotniejszą kwestią jest stosowny wybór pompy do oleju. Na początku powinniśmy zrezygnować z pomp sprowadzonych z rynku chińskiego, co prawda są one o wiele tańsze od swoich europejskich zamienników ale równocześnie o wiele mniej odporne. Odpowiednio zaadaptowany układ dystrybucyjny do zbiornika z olejem nie jest zadaniem prostym, przy wyborze elementów do zbiornika towarzyszy nam niemało wątpliwości. Następnym problemem jakie sobie zadajemy jest wydajność pompy do oleju. W ofercie kluczowych producentów można znaleźć pompy o przepływie od 35 aż do ponad 100 l na min. Koszt za takie pompy kształtuje się w zakresie od kilkuset pln do ponad tysiąca zł. O ile w gospodarstwie posiadamy wiele wozów w których objętość pojemnika przewyższa 150l należałoby rozważyć kupno pompy 230V o dużej wydajności, zmniejszy to znacząco trwanie tankowania. Kolejnym problemem jest dobór licznika oleju napędowego, w tym miejscu możemy wybierać między przepłwomierzami analogowymi, które mają licznik tankowania pojedynczego oraz licznik sumujący, dokładność takich przepływomierzy wynosi +/- 1%. Bardziej zaawansowane przepływomierze elektroniczne oprócz zegara chwilowego a także sumującego tankowanie posiadają również pamięć kilu lub kilkunastu ostatnich tankowań, można je też zastosować do rozbudowanych systemów administrowania paliwem. Ponadto do dystrybutora musimy dopasować właściwy filtr paliwa wąż dystrybucyjny i pistolet nalewowy, jednak te składniki muszą być poprawnie do pompy do oleju

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii: